Subject: FW: Hangete nr 273135, 275915, 274010 hankemenetluste kontroll
From: "Ingrid Jakobson" <[email-masked]>
To: "TTJA" <[email-masked]>
Date: Mon, 2 Sep 2024 11:10:08 +0300

Palun registreerida deltasse sari 5-3.

From: Ingrid Jakobson
Sent: Monday, September 2, 2024 10:18 AM
To: 'Liisi Heiskonen' <[email-masked]>
Subject: Hangete nr 273135, 275915, 274010 hankemenetluste kontroll

Tere Liisi

Teavitan, et olen teostanud hanke nr 273135 „Rail Baltica Raplamaa
põhitrassi raudteetaristu III etapi ehitustööd lõigul Hagudi-Alu“, hanke
nr 275915 „Rail Baltica Ülemiste reisiterminali põhjapoolsete välialade
ehitustööde ajal omanikujärelevalve teenuse osutamine“, hanke nr 274010
„Rail Baltic Ülemiste reisiterminali põhjapoolsete välialade ehitustööd“
menetluste kontrollid. Puudusi ei leidnud.

Parimat

Ingrid Jakobson

Analüütik

6672043 | [email-masked] <mailto:[email-masked]> |
www.ttja.ee <http://www.ttja.ee>

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet

Endla 10a, 10122 Tallinn